Tuesday, February 15, 2011

Time kasih Cikgu Shah!

update ~!!

Jom selawat lagi. 3x ea...

Syukur alhamdulillah. Segala perasaan yang menerjah di ruang hati dan fikiran akhirnya lenyap apa bila jam tepat pada pukul 10:40 malam. hehhee...

Geram pon ade, tapi niat ikhlaskan diri utk mengajar dan memberi kan ilmu kepada anak2 bangsa kita.

Jika nk di ikutkan, aku bukan nya pandai sgt math ni, tapi dah pengurus tuisyen tersebut meminta pertolongan aku, x sampai hati pula nk menolaknya. Padahal, buku latihan, buku  tesk suma x dak.. gelabah habis.

Nak g library? mmg x sempat, sbb aku keje. habis keje kol 7 30 Malam. Kelas math tu start kol 8 :30 malam.. perghh!! parah beb!

Tawakkal je la... tawakkal amende? usaha la SJ... jgn memalas!

Buntu benar.... Mujurla ade website yang sediakan tutorial Cikgu Jumaat Radiman.

Syukur alhamdulillah!! segalanya berjalan lancar, Cuma x puas hati la kat cg tuh. dia tglkan kelas cam tu je. At least, bagi la skema jawapan utk soalan2 tersebut. Gtau suh ganti kelas pon last minute, mmg x prepare sgt la...

Apa2 pon pengalaman tu yg penting.. kan kan...

DSLR Biru! hehehe..


"the ones that love us, never really leave us "
Dah Baca Sila Senang Hati Komen Ya Adik-adik

7 comments:

A.s.t.i.n.a said...

Salam Maulud.. Saya suka quote itu..

the one who loves us will never leaves us

FareedSairi said...

den memang fail kalo belaja math. bole tolong den tak?hehehe

Anisa Hang Tuah said...

salam maulid (:

ekane said...

wahh cikguu...ajo saya janjang cikgu SJ.hihihih

anith chan said...

dslr biru tuh.. haha :))

nora amila ghazali said...

cikgu math???? waaaaa...

ferra ferro said...

alalala .. comel je jadi cikgu math ! x)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ! !shahjiehan [dot] com ! !
Design with love by CikBulat