Monday, February 14, 2011

Mari Berselawat bersama Cikgu Shah.

update ~!!


Sebelum baca entri nih, Selawat 3x dulu ea... hehehhe...

Hari ini dan esok, ramai yg menyambut Maulidurrasul. Kebanyakan institusi kerajaan dan swasta dapat pelepasan cuti Am. Malam ini pon ade program sambutan tersebut di tempat aku... Teringin nk pi usha2. Maklum la, dah lama x sambut Maulidurrasul ni, Dulu dok sambut kat sekolah ja. Ada perarakan, pertandingan membuat Sepanduk, dan macam2. Best woo0o0..

Malangnya, tengah hari tdi, aku mendapat panggilan dari seorang guru. Beliau meminta aku utk menggantikan kelas tuisyen matematik, Tingkatan 5. haaaaa???
Terkejut la jugak, sebab x prepare langsung, dah la Matematik la ni dok blajar dalam BI. ohh Tuhan!!

Harap2 kelas malam ini berjalan dengan lancar. Neves pon ade, hehehe.. maklum la.. ada gadis2 mentah, jgn syok kat aku dah la noh!! hahahha..(haktuihhh perasan tol SJ nih).




"the ones that love us, never really leave us "
Dah Baca Sila Senang Hati Komen Ya Adik-adik

9 comments:

Redbloodsnow said...

hahaha..tersengih lak zie baca dialog kartun tu :P mcm² je jwpn murid ek :D

ch!natsu said...

wish u luck..!
selamat mengajar.. =)

fyna said...

hi cikgu math! hehe

Anonymous said...

cehhhh....

tomato said...

ehh cikgu ! buleh ajaq ceq math tak ? wink* :P


ok tak blog baru ceq ? :)

Ain Zulaikha said...

cikgu jangan lupa ajar saya ya.. hehehhehe

Amanie Ashraff said...

hehe jgn SJ lak nnti duk tersyok kt diorang :p

Solihin Zubir said...

salam maulidur Rasul SJ!
byk2 berselawat ok! heheh..

khairunnisa ♥ said...

jangan lupa kalkulator cikgu. Salam Maulidur Rasul.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ! !shahjiehan [dot] com ! !
Design with love by CikBulat