Saturday, January 1, 2011

Cerita suka duka SJ 2010

update ~!!


Masuk hari ini, dah hampir 2bulan usia blog SJ, pelbagai suka duka yang SJ lalui. SJ ingatkan suka je yang ada untuk berblog,rupanya duka pon ada. Mari lihat kod rahsia blog SJ.klik sini


Blog SJ Pernah mendapat award dari http://ellismelia.blogspot.com/ selaku blog ceria. Blog SJ jugak tercalon sebagai Blog baru pilihan Malaysia tahun 2010 ..wow..calon je pon,bukan menang.


Entri paling banyak komen adalah contest khatan dan pemenang2 sudah di beri hadiah, korang tunggu pakcik posmen sampai. Hadiah keychain "teluk batik". mungkin minggu depan sampai agaknya.


TQ kepada akak green apel kerana promote blog SJ.


SJ turut berkongsikan rahsia tinggikan trafik kepada blogger baru. Ini adalah sebahagian je.. ade banyak lagi tuh.. SJ pon masih belajar.


Paling sukar apabila kita kena tebalkan muka utk promote blog,biasalah blog baru nak naik.. ade jugak kata2 sinis di lemparkan kepada SJ, "sikit-sikit promote blog dia", "kat sini pon boleh promote blog", macam2 lagi la..seedeh woo...


Mujurkan ade beberapa otai blogger sudi mengfollow blog SJ..antaranya mat gebuIRciktomsolihinzubir. dan mizayusof.com mereka ni suma pakai ada domain sendirik..kecuali mat gebu. huh..bila la SJ nak ade domain sndiri ni~ teringin jugak ...!!


haha...tunggu SJ ade follower sampai 300-400, baru la bukak domain..kan kan kan... target 200 follower semalam pon x ter capai..aduhai..sedehnya...


 "the ones that love us, never really leave us "

Dah Baca Sila Senang Hati Komen Ya Adik-adik

6 comments:

aNnE said...

nak jugak domain sendiri!hehe

aqim said...

aq x kisah,,follower brape sekali pon,,kalau blog sunyi jer,,nak wat per..betulkan..

khairunnisa ♥ said...

takpe. cuba lagi ^__^

Solihin Zubir said...

weyhh! mana da aku otai.. aduhhhh... tersangatlah jauh utk bergelar otai... malu!
aku pon masih merangkak2 lagi nie har.. huhu..
btw, thanx SJ coz salu jugak bg support... :D

Ain Zulaikha said...

domain tak mahal ke?

ferra ferro said...

keep it up bro ! ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ! !shahjiehan [dot] com ! !
Design with love by CikBulat