Saturday, January 1, 2011

SJ sebenarnya dah kahwen?

update ~!!


Gempak gile entri ni, "Awak dah kawen ke?".."eh, mane ade." huh... ade ke patut ada org cakap SJ dah kawen..ces.. Muka SJ ni muda lagi taw, hahak...Single lagi tuh.

Mmg tidak di nafikan sekarang musim kahwen, namun x kan SJ pon menjadi mangsa..huhu.. Walaubagaimanapon, SJ nak ucap kan selamat pengantin baru kepada Rakan-rakan satu Batch di sekolah yang terletak di Kedah Darul Aman. Seorang lelaki dan seorang laki perempuan, Mereka berkahwin dengan pasangan masing2. Terkejut jugak bile dengar n tgk pic kawen mereka. Maklum la, ketika umur baru menerjah ke usia matang remaja, sudah berjaya mendirikan rumah tangga. Hebat kerana kahwen bukan la sesuatu yang boleh di anggap mudah. 

Mereka kahwen x jemput SJ dan Rakan2 lain?
Sedih jugak sbb kawen x jemput, tapi SJ paham. Majlis di adakan secara bersederhana dan mengikot kemampuan mereka. Klo jemput rakan2 batch yang berjumlah 108 org, mungkin bajet majlis tersebut tidak mencukupi. Yang penting kahwen, kenduri bile2 blehbuat. Akad nikah tu yang wajib, kenduri tu hukumnya sunat. Eceh,Macam ustad SJ la pulak..hehehe.. (sekadar berkongsi ilmu)

Klo majlis besar-besaran, tp hutang keliling pinggang buat apa? Kang x pasai2, pihak pengantin lelaki terpaksa meminjam wang di bank, hutang along sana sini. Kesian mereka, plan keluarga bahagia, tapi bile dah hutang sana sini, di hambat dengan along, x pasal2 jadi huru hara pulak rumah tangga yang baru terbina.

SJ doakan korang berbahagia di samping pasangan masing2. SJ nak nyanyi lagu maher zain "Barakallah"... boleh x? hahhaa... mesti korang ckp hari nak hujan kan ..ala SJ taw la suara x merdu bak buluh perindu.







Selamat pengantin baru Azimah dan khairil.


Azimah ni la kawan sekelas SJ.. Taat pada suami ea "Puan Azimah"
Sama-sama kita doakan kebahagiaan mereka~






 "the ones that love us, never really leave us "
Dah Baca Sila Senang Hati Komen Ya Adik-adik

12 comments:

Siti Safiyyah said...

heh so available lah ni kan? haa sape tu yg tanye tu silalah ngorat SJ skang..hehe :)

IMANSHAH said...

lemas berita pasal kawen..hari jadi aku, tak sah kalau suh aku kawen,ngee

siti faridah harun (nama penuh tu) said...

nak kawen,, hwa ~

Anisa Hang Tuah said...

hai sj..saye anisa.saya dr jb.saya single
cewah drama sgt

hhahaha

syAzAnA said...

cepat2lah anda kawen. muehehe

fynAz123 said...

SJ nk kawen dh ke??

shahjiehan said...

Siti safee: org yang tanya tu pakcik2 kat kg sebelah~

Iman : muda lagi, haha...kusus kawen pon anda x pi lagi.kan kan

Siti faridah : nak kawen?haa..kene ade calon nya dulu.

anisa : haaa?singgle? ekhem3..

Syazana : meh la tlg carikan calon2nya.

Fynaz123 : lambat lagi..tp klo dah jodoh, haaa syukur alhamdulillah~ hahaha

Awok's Kiter (SyaAz) said...

ni single n available ker single not available? hehe

azureEn said...

bile nak kawen..? :P

mr E oSk gurL said...

muda belia la sgt sj ni...dh tua tu xyah segan2 la ngaku...hehe=P

Norasikin said...

uihh, ade post utk azimah gak...hehehe, kelas gitu.....

~" wert "~ said...

sape sorang lagi yg kawen?nk jugak tau..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ! !shahjiehan [dot] com ! !
Design with love by CikBulat