Sunday, January 23, 2011

Le tour de langkawi 2011

update ~!!

Baru sebentar tadi (10.00AM) LTDL di mulakan dengan pelepasan di sempurnakan oleh Tungku Syafinaz. Ramai jugak orang datang, di ceriakan lagi oleh pengacara RTM di tambah pula dengan kehadiran 2 biji helikopter pemantau LtdL ini. Pi lewat jugak td, jalan dah banyak di tutup, tp SJ kan mat rempit.. Rempuh je sekatan!! hahaha..SJ cari tempat Pendaftaran Photografi 
Tapi x jumpa pon... huhhh.. model banyak la.. tinggi2 depa nih.. tp lupa snap. nnt2 la ea.

 
Klo korang menang, adakah bakal di sanjung seperti pemain bola sepak negara?
Good Luck Malaysia!

Pelumba Malaysia dan Terengganu Cycling Team (TSG). ( klo SJ x salah la)
 
Klo SJ jahat, dah lama dah cilok Mic nih.. Lek le depa letak merata..
  
Ini la pengacara RTM yang SJ maksudkan. Style jugak suara beliau
 Ke garisannnn!! Sedia..!!! 
Best betol klo SJ duduk kat tempat mereka, musti neves...
 Ini snap curik2, sbb guna nset..segan habaq hang!! hahaha

"the ones that love us, never really leave us "

Dah Baca Sila Senang Hati Komen Ya Adik-adik

2 comments:

Anisa Hang Tuah said...

wahhh
syoknyeeee

khairunnisa ♥ said...

orang suka building putih gambar ke enam tu ^__^ kan best dapat pi sana masa ni :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ! !shahjiehan [dot] com ! !
Design with love by CikBulat