Friday, March 25, 2011

Manusia tinggal bersama Ikan!

update ~!!

Cerita ttg ikan, ade pulak insan yang suka tinggal dengan ikan. KLo ikan duyung x pe la jugak kan.. hahahha..(em, wujud ke ikan duyung? Dugong ade lah kan).





NOTTINGHAM - Tidak ramai yang sanggup menukarkan bilik bawah tanah kediaman mereka menjadi sebuah akuarium besar tetapi itulah yang dilakukan oleh seorang lelaki di Britain, Jack Heathcote, lapor sebuah akhbar semalam.

Heathcote, 37, membina akuarium persendirian itu dengan kos £5,000 (RM24,603) di rumahnya di sini dan memenuhinya dengan beberapa spesies hidupan air tawar eksotik.

Akuarium gergasi itu yang berukuran 3.8 meter x 3.9 meter x 2.1 meter terletak di bawah ruang tamu kediaman lima biliknya. 

"Hobi saya bukan sekadar menguasai hidup saya tetapi ia juga menguasai rumah saya," katanya.

Lelaki itu yang bekerja sebagai guru turut memberitahu, tiada televisyen di rumahnya kerana dia lebih gemar melihat ikan-ikan peliharaannya itu berenang. - Agensi 




"the ones that love us, never really leave us "
Dah Baca Sila Senang Hati Komen Ya Adik-adik

5 comments:

Sunah Mohammad said...

erk! buang tebiat...hahaha~ tapi melihat ikan mendamaikan jiwa~ :)

tiyah said...

huh ! pelik nye . aku tabik kalu die duk ngn jerung . hakhakhak ..

Solihin Zubir said...

kalau lapaq, ngap ja ikan tu.. heheh..

GadisGula-gula said...

haha~ agak2 nak makan ikan bakar.. tanggap je kat situ.. haha~

~DeaLin~ Luv!! said...

uuu~~
cool~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ! !shahjiehan [dot] com ! !
Design with love by CikBulat