Thursday, December 9, 2010

adakah ade ruang utk korean n japan artis?

update ~!!




sejak kebelakangan ini, kegilaan kaum wanita terhadap artis2 cute dari korea makin menjadi2, semakin hari semakin parah! oh mengapakah?


xlain x bukan kerana movie,drama n lagu nya yg mengasyikkan dan meralitkan minda anak2 melayu...


dengar cite sabtu ni ade show dari wondergurl di arena of star genting highland!! kuang hajo... tiket2 pon dengar2 cam dah nk habis... vvip punya tiket RM500 lebih rasanya...
cait! karut je suma tuh!... 









tp nk buat camne kan..rumate aku sorg ni pon tergila2kan artis korean n japan, huh..die ckp awek cun2... cun tara mana pon depa tetap kapiaq! hahahaha...(jgn marah ea rumateku)


bukan kate rumate, adikberadik aku pon majoritinya minat kat artis korean nih!
..tp mmg itulah realitinya,sampaikan ade kawan2 yg di facebook pon letak pic org sana...


hai...mmg dekat benar Qiamat dgn kita,semakin hari semakin hampir kerana salah 1 tanda2 kiamat adalah apabila golongan artis di agung2kan... nauzubillah..~


Sabtu nih aku nk blk kg. mula la adik aku sorg nih...die mintak aku amik cite2 korean n japan.
huh..agak sukar utk merealisasikan impain beliau...tp demi melihat sorg adik gembira dengan jayanya, aku selaku abg kandungnya yg sulung, aku berusaha keras mencari cerita yg di kehendakinya...dan...inilah cerita2 yg die mau....uhuk3..

yg kene garis tu die tamau..huh... byk beno... 

klo dah minat cite korean tuh...camane care sekalipon die ttp akan mencari nk 1000daya kan...


sekali teransfer, dah 50giga+ +, mak aih..beso nya cite2 nih...

dah la aku belum berkesempatan membeli 1 hard disk!...xpe2... mane yg muat aku sumbat dalam laptop, aku sumbat je... haa..jap je kan..sampai sabtu nih je!!! yeahahahha

wahai adik ku syg, korean2 jugak~ jgn ralit sgt smpai 1 keje pon x buat  (lain kali bg pinjam hard disk anda ea )


"the ones that love us, never really leave us "


Dah Baca Sila Senang Hati Komen Ya Adik-adik

1 comment:

Ain Zulaikha said...

hahaha tak dinafikan, tapi sumpah ain bukan salah sorang daripada mereka.. hahaha tak minat dah korea japan.. dulu layan winter sonata dgn autumn in my heart je.. lepas tu dah tak dah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ! !shahjiehan [dot] com ! !
Design with love by CikBulat