Wednesday, December 29, 2010

zaman persekolahan dan Syahir AF8

update ~!!


Apa hubungan Syahir AF8 dengan SJ?woooot wooot~ panas2 jom layan lagu jiwang ni jap




"Tiara... menggamit kenangan zaman persekolahan
Tiara... ku mimpi kita bersanding atas kayangan
Seakan bisa kusentuh peristiwa semalam
Di malam pesta engkau bisikkan
Kata azimat di telinga...
"



syahdu sungguh lagu yang SJ dengar ini. Manakan tidak, lagu ini SJ dengar kali pertama ketika menonton AF8 di kedai makan. Lagu ini telah di nyanyikan oleh Shahir Af8 klo x silap..Sedap jugak lagu nih.hee~ 


Bila Syahir AF8 membuat persembahan lagu tersebut, so dalam hati SJ memberontak kerana inginkan lagu tersebut di mainkan sekali lagi. SJ mintak bantuan Rakan sebilik SJ yang juga menjadi tauke karoke ketika musim kenduri kendara. haha. Jenuh la SJ cari lagu ni kat tenet. hehhe.. Bile dengar penyanyi asal nyanyi,lagu sedap~ hohoho ..kepada fan SyahirAF8...jgn marah...


Actually,SJ ngan Syahir AF8 ada 1 persamaan, 
yakni tinggal di negeri yang sama, iaitu negeri Perak. 
Itu je la persamaannya~ lalala

Sebenarnya bukan nk cite sal penyanyi, tp nak cerita tentang zaman pesekolahan SJ, tapi dah mula masuk bab artis plak,penah nk taip lagi haha...so ~ KLo Nak tau ceritanya... tunggu episod akan datang... lalallala jgn marah




"the ones that love us, never really leave us "

Dah Baca Sila Senang Hati Komen Ya Adik-adik

6 comments:

Siti Safiyyah said...

arghh tipah tertipu!! hahaha LOL

p/s: cepat sikit sambung..hehe

Ain Zulaikha said...

gegege shahir mmg sangat hemsem, suara pun boleh tahan, and apa2 dia nyanyi pun mesti sedap je.. hehehe

aNnE said...

oh org utara naa kome berdua ni..haha

CEPET said...

ada pulak sambungan..apa daa..

THE LEKAT LEKIT STORY said...

Lagu yg buat kita rindu pd zaman lampau yg melampau.. kekekekeke

Amanie Ashraff said...

haha syahir da senyap jek skang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ! !shahjiehan [dot] com ! !
Design with love by CikBulat