Monday, March 28, 2011

Sarang labah-labah sebesar pokok!

update ~!! 

   Sarang labah-labah sebesar pokok! hebat sungguh Kuasa Allah. Klo sarang dia bleh besar tuh, agak2, labah-labah yg membuat tu besar mana pulak ea..?? err... besarkan... ade sarang yg lagi besar...nak taw?? heee.... WEBSITE ler... huhuhu


Pokok dipenuhi sarang labah-labah

KARACHI, Pakistan - Sejumlah pokok di wilayah Sindh dekat sini dipenuhi dengan sarang labah-labah sehingga menghasilkan satu pemandangan yang menyeramkan, lapor sebuah akhbar semalam.

Walaupun kejadian banjir melanda Pakistan tahun lepas tetapi terdapat air yang masih lagi tidak surut sepenuhnya menyebabkan banyak serangga kecil menjadikan pokok sebagai tempat tinggal.

Menurut penduduk tempatan, mereka tidak pernah melihat fenomena tersebut berlaku sebelum ini tetapi sarang labah-labah itu telah berjaya mengurangkan populasi nyamuk.

Sebahagian besar kawasan bencana yang melanda Pakistan masih lagi belum surut selepas enam bulan hujan lebat melanda negara itu.

Fenomena pokok yang menggerunkan itu pula adalah kesan terbaru akibat banjir besar yang telah menyebabkan 2,000 orang terbunuh. - Agensi



 
Sarang labah-labah sebesar pokok!

"the ones that love us, never really leave us "

Dah Baca Sila Senang Hati Komen Ya Adik-adik

10 comments:

Izamir Ridzwan said...

lebah IR lah ni.. huhu

fRaMe+LenSeS said...

dasat.. besaQ terok tu.. :)

tiyah said...

bsar nye !!! tak sngka labah2 bole wat sarang sebesar tu ..

sissyira said...

salam

dengan kuasaNya semua boleh jadi.

yaya said...

smart la pokok uh jdnye..

Gimi said...

Subhanallah...ni kalau de dekat kampung Gimi, xde la kes kena gigit nyamuk..

Amanie Ashraff said...

creepy tapi cantik jugak kan. macam gula2 kapas :)

Nur Hanani said...

Allahuakbar..besarnya,ni pertama kali nampak. Seram..

Jom baca ni: Discover Your Miracle with Lancôme Maqui Miracle..

bunga said...

wah..xsangka kan..itulah kebesaran-NYA..

ciknabil-a said...

besar giler sarang labah2 tue.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ! !shahjiehan [dot] com ! !
Design with love by CikBulat