Friday, April 1, 2011

Fakta Mengenai Burung helang

update ~!!

Helang botak sambar burung kuang


SEEKOR burung helang menyambar burung kuang di Dakota Selatan, Amerika Syarikat.
 
 
 Fakta-
  •   Gambar ini di rakamkan oleh Chris Bailey
  •   Berlaku di di kawasan salji di Amerika Syarikat (AS).
  •   Melibatkan seekor helang botak besar yang menyambar burung kuang.
  •   Helang botak telah  menggunakan kedua-dua belah kakinya.
  •   Helang botak yang memiliki sayap berukuran 2.44 meter.
  •   Helang botak boleh terbang dengan kelajuan 72 kilometer sejam.
  •   Helang botak boleh hidup sehingga 30 tahun.

Berikut ada lah gambar helang yg aku amik sikitar Pulau Langkawi :







Gambar ini di ambil oleh aku. hahahha.. besar gila burung helang nih. boleh menyamai depa manusia!!.

"the ones that love us, never really leave us "

Dah Baca Sila Senang Hati Komen Ya Adik-adik

7 comments:

fRaMe+LenSeS said...

besaQ betoi.. wahhh.. ;) SJ tangkap a sekoQ.. adiahkan kat nadh.. nak bela.. ihihi

SuHaiLy azMi said...

helang tu cantik...
hahahaha...

alinac lover said...

mmg besar pon~

Syazwana said...

rasa-rasa macam tak pernah nampak helang jek
huk huk

Solihin Zubir said...

perghh.. rmainya helang kt langkawi eh...

ciknabil-a said...

bila cakap sai burung helang, teringat kat langkawi. lama x pegi situ. :/

Keme Orang Parit said...

Burong helan terbang melayang..
Burong pipit terhencuk2..
memang lang gagah dikayangan
pipit juga yang pengecut..

ate badannya kecik dari Lang, sebab di hencuk2 nyongoknye...

ok salam dari Parit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ! !shahjiehan [dot] com ! !
Design with love by CikBulat