Tuesday, April 26, 2011

Jom Balik Kampung.

Sok pagi-pagi buta nak kene g jeti Langkawi untuk ambil feri paling awal. Harap-harapnya sempat laa.. Klo terlajak perahu, kita boleh dayung mengundur, klo terlajak tido, menyesal tak sudah la nanti!!!! hahahhaha...

Macam biasa, Pulau Langkawi ni kan terkenal dengan Coklat, Minyak gamat, Pantai yang cantik, Kain Batik dan macam-macam lagi. Bila cakap je nak balik kampung, Buah tangan mesti kene ade, maklumlah untuk orang-orang tersayang. Semua buah-buah tangan dah siap beli. Nak oder? dah terlambat, hahahahha... Kedai dah tutup ~...

Harap-harap aku selamat sampai ke Perak. Aminn

Kembara Solo empat negeri... sapa nak ikot? Langkawi - Kuala Perlis - Penang - Perak.... Jom balik Kampung.................kita cari durian!! *klo ade ler..huhuhu

"the ones that love us, never really leave us "
Dah Baca Sila Senang Hati Komen Ya Adik-adik

19 comments:

Solihin Zubir said...

nohorom btoi! lani bru nk tnya nk order ka dak..
kedekut btoi ang! haha..

naulofah said...

nakkkkkk!!!

a.samad jaafar said...

seghonok lagi ke langkawi tu.. dulu pegi, udoh mcm tak seghonok dh..

teman pun nok balik kampung cuti pekerje nih weh..deghoyan mcm udoh tinggei buoh ujung je yak..

aNiss :):) said...

nak jugak coklat tuhhh =P

nora amila ghazali said...

wah2.. nak balik kpg eh?? moga selamat sampai.. hihihi.. hurmmm moga jumpa ngan durian no.. kang kempunan lagi.. hhaha...

Rozuan Ismail said...

byk coklat tuh,buatlah segmen,boleh bagi sikit dekat follower

KAMIHIDUP said...

semoga selamat sampai kampung. :)

Amanie Ashraff said...

nak cokolattttttttttttt !

farahd101 said...

hahaha tu dia...jalan sakan

DaK CoMoT said...

takmo ikot nak ceklat!!!!huhuuu

Ainnur Afiffah :) said...

alaa...nak choklat ! =.='

Miss Tira said...

Banyaknya coklat. Mintak satu. Hahaha.

Farhana Jafri said...

wei!! ni nk blik kg ke nk wt contest mkan?!! pergghhh bnyak gile! nak yg snickers tu!!! hik3

jemput singgah ANASAURUS :)

NOOR FATIN said...

wah. banyak nya coklat. pos satu boleh? :P :P

you make me smile said...

nak ikut nak ikut... mak saya pon jumaat ni nak g langkawi gak..tapi xdapat ikut sebab keje :(

Amirrah Zawani said...

coklattttttttttttt..
nak sikit.. suka p langkawi sbb byk coklat la :D

KAMIHIDUP said...

jemputan khas untuk anda dari KAMI. jom join teka-teki. :)

http://www.kamihidup.com/2011/04/teka-teki-rm10.html

a.samad jaafar said...

saya dh masukkan blog mike kat bloglist 'atasnamaaku' teman tu.. bio senang nok belabun ngan oghang kampung yak hihihi..

sumaiyah mokhtar said...

nak coklat tuuuuuuu. sedapnyeeeee :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ! !shahjiehan [dot] com ! !
Design with love by CikBulat