Friday, May 27, 2011

18sg : Gambar kemalangan ngeri.

Gambar kemalangan ngeri yang berlaku di Malaysia. Melibatkan lori, 2 biji kereta dan sebuah 4x4 wd. Kepada sesiapa yg mempunyai penyakit darah tinggi, sakit jantung dan sebagainya tidak di galakkan untuk melihat gambar di bawah.

Berhati-hati ketika memandu. Ingatlah orang tersayang, dan sayangi la orang yang anda sayang. 

*********


*********


*********


*********










"the ones that love us, never really leave us "


Dah Baca Sila Senang Hati Komen Ya Adik-adik

18 comments:

sayangsayangibu said...

sangat2 ngeri

Cek's Zaitun Othman said...

ish takutnya...kmlgn..da org tersepit..da darah banyak2...sapa y slh?

~~zAnAfAhMi~~ said...

sebaknya tengok foto tu, teringat pulak kereta kita, warna merah jugak....kaum2 adam semua, berhati2lah memandu. baca doa naik kenderaan ye..

fRaMe+LenSeS said...

sangat ngeri.. moga dijauhkan kita. amin.

liyana said...

astaghfirullahalazim..
nauzubillah//

hmm..kita xkn tahukn bnda ni akan terjadi kt kita atau x..

KAMIHIDUP said...

mintak dijauhkan.

cik azeya said...

tanak tengok boleh? takot. ngeri. mntak2 dijauhkann. :(

Farrah Hasna said...

smoga allah melindungi kite semua..

e y r a . t a j u d d i n said...

innalillah.... glups. telan air liur berkali-kali. beringatlah wahai semua muslimin & muslimat. salinglah kita beringat :-ss

fadzlyismail said...

seram weyh!!!

jgn lupe follow baru saye

http://mzulfadzly.blogspot.com

da follow jgn lupe komen

suffiakmal said...

omg. kesian gilaaa *nangis

Solihin Zubir said...

sgt mengerikan..
takziahhhh..
AL-FATIHAH..

Sabahan Bloggers Club said...

Salam.
gambar ni buat sya rasa nak bawak slow jer mulai hari ni. Sedih tengok keluarga tu kena amcam tu.

senyumSOYA said...

alfatihah buat mangsa.. mintak dijauhkan dari mati kemlangan sgt ngeri..

cik azeya said...

SJ , updetlah. tak bisa dong tengok gambar kemalangan ni. ngeri banget.

Jai said...

Uish.. Kat mna nih..?

IrfanzBlog said...

masyallah...ngerinya...al-fatihah...

Ummi Hanie said...

ya allah ngerinye...sian tgk budak trsepit tu.. gitulah dah ajal kan..kdg kita dah memandu dgn elok,berhati2 dan berhemah tp dek kerana kecuaian pemandu lain,kita leh jadi mangsa sampai brtemu ajal..nauzubillah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ! !shahjiehan [dot] com ! !
Design with love by CikBulat