Thursday, December 16, 2010

15 soalan SJ jawab

update ~!! 


Jalan2 tadi..tibe2 ternampak ade org tag SJ...terharunya...credit to alip apai. hahaha..
Cam best je soklan die nih..so SJ pon try la menjawab ke 15 soalan. Banyak jugak tuh.. Nak tau apa soalan2 die?...klik la read more...ahahaha




1. Apa benda paling penting dalam hidup anda?
    Keluarga, Kesihatan Badan dan jugak wang $$$$...

2. Benda terakhir korang beli pakai duit sendiri?
    MInyak moto sewaktu join Kembara suci FBI.

3. Di mana tempat korang nak melansungkan perkahwinan & apa tema perkahwinan korang?
    Kat hotel Grand2, tp sian pulak org2 kampung SJ...jauh pulak,takpe2..nnt aku sedia kan bus Shuttle,
    Temanya ntah la... xtaw lagi camne... huhuhu

4. Adakah korang sedang bercinta sekarang?
    x..xde lagi yg nak ngorat SJ..hahahaha


5. Berapa lama lagi korang akan mencintai kekasih korang?
     ada pun x..macam mana nak mencintai

6. Novel/buku/majalah yang terakhir korang beli?
    Huh, dah lama x bli buku. lupa ler...;p

7. Antara mak ayah korang, mana korang lebih mesra?
    mak..sempoi habis, tp klo kantoi ade awek, habis ar...tp sayang gak kat Ayah SJ..


8. Namakan orang yang betul2 korang nak jumpa dalam hidup korang.
    SJ nk jumpa Bakal Isteri~ lalaallal


9. Adakah korang basuh baju sendiri?
    Klo kat kampus, basuh guna tgn la.. kat umah,mesin la tlg....

10. Dimanakah tempat yang korang betul2 nak pergi?
      Mekah n madinah..buat haji wooo00o


11. Pilih salah satu, peluk atau cium?
      Cium la...keh3.. jiwang habis SJ nih



12. Beritahu 3 benda tentang orang yang tag anda.
      Hensem,kebudak2kan..kawan kat KMPH dulu haa...


13. Benda yang paling korang sayang dalam hidup korang?
      Harta benda aku la...


14. 5 lagu yang korang suka and selalu dengar.
      
Lestari - Mahligai dari airmataku
      Visa - gerimis.

15. 5 blogger yang dipertanggungjawab untuk jawab tag ini.
      Nurul Anis Suriana Adnan
      Abu luqman
      gadis semasa
      ainzulaikhas
      fat-ha-ka


"the ones that love us, never really leave us "

Dah Baca Sila Senang Hati Komen Ya Adik-adik

3 comments:

LilY said...

alamak !
lily dah pernah dpt tag ni
last month rasenyer..
hehehehe..

Ain Zulaikha said...

shah, hutang ya.. hehehe

Miza Yusof said...

sekarang dah tahu serba sedikit pasal shah. hehe. miza pun dh pernah jawab tag ni :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ! !shahjiehan [dot] com ! !
Design with love by CikBulat