Sunday, February 20, 2011

Pemandangan Indah yg sangat indah!!

update ~!!

2 Minggu lepas, aku g kat 1 tempat nih..Orang ckp kat situ pemandagan indah sgt2...

Ingatkan apa la yg indah tuh... Jadi, aku putuskan nk g mase petang, dalam kol 6 petang hingga kol 7 ptg. Dalam hati cakap, nak tgk matahari terbenam. Haaa, elok sesangat la tuh.


Pemandangan Indah di Langkawi!! wow Cuti-cuti Malaysia!

 Style x? haaa... not bad la ..kan kan

 Aku paling suka pic ni!! lawa beb!

Klo aku ade DSLR, mmg berbaloi2... haa... kan kan...

Jika anda nk dtg tempat ni,jgn lupa ajak aku, aku nk interprame sat!! hahaha...syok jugak amik pic ni..cam model lak aku rasa... ahaks! ^_^


"the ones that love us, never really leave us "
Dah Baca Sila Senang Hati Komen Ya Adik-adik

12 comments:

Solihin Zubir said...

aku rsa kelibat hang tu mencacatkan pemandangan indah tu la.. haha..

A.s.t.i.n.a said...

bukan pemandangan tu yg indah.. dah memg shot cantekkk punye.. cuba amik kat tempat buang sampah pun.. pasti indah.. bole ke jd photografer kawen?

aDisH.sHidA said...

cantik cantik cantik suka suka suka....

janna said...

indah!! hehehe..suka gaya angkat tgn tu~ hheheheh

khairunnisa ♥ said...

dari dulu nak dslr kan ^_^

naulofah said...

kenapa gayanye cam nak start menari ala2 ape tuh org dulu2 taun 80-an...huhuhu..jgn maree

ch!natsu said...

rsnya klu backgr0und saje lg indah kot.. ngee~

Amanie Ashraff said...

hehe tu SJ ke yg pose ? ape kan daya kite ade kamera enset jek :p

anith chan said...

amboi. nk menari ago go kah sj. hahaha
lawa tempat tuh. nk p jugak lah :P

nora amila ghazali said...

errrrrr semua kelam ja... errr...hihi

*47!k@# said...

haha..gmbr ni ke..tak tau pon ada tmpt nma pmndngn indh..haha

CiK LiYzA ^^, said...

h0hoo..pasaipa tem org p arituh xindah mna p0n..hahaha,psai xbwk ampa kot SJ..nextem kna suh ampa jd tourist guider ah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ! !shahjiehan [dot] com ! !
Design with love by CikBulat