Tuesday, February 8, 2011

Perasan atau Perasaan?

update ~!! 

Bas kol 10 malam, Hari sabtu. Bertolak dari Ipoh dan turun di Shahab Perdana Alor Star. Klo nak di ikotkan, Mama nak tgk SJ anik bas, tapi SJ tolak, SJ ckp biarlah SJ naik sendiri,lagipon esok mama nak kene hantar adik2 SJ ke sekolah pulak. Jadi elok la klo Mama rehat. Jam menunjukkan jam 9:50 malam. 

SJ dah sampai ke Stesen Bas Medan gopeng, Ipoh. Biasa la, nak naik bas, kena la dtg awal, nnt tertinggal bas ..xke nyesal x sudah. Jam dah kol 10 malam, SJ gelisah. Bas x sampai2 lagi,utk menghilangkan rasa kegelisahan tersebut, SJ g ke kaunter jualan tiket. “bang, tumpang Tanya, bas kol 10 ni dah sampai ke?              

“jalan jem la dik, Bas kol 9 malam pon x sampai2 lagi". Huh… boleh tahan jem time raya cina nih. 

 Lega, igtkan dah terlepas bas.. orang pon masih ramai lagi, Rupa2nya, banyak lagi bas yang x tiba tepat pada masanya. Masa SJ jalan2, pusing2, usha2 awek, tibe2 terperasan plak ade sepasang mata si gadis sedang memerhatikan gerak geri SJ.

Mai aih… dia senyum, SJ x balas,.. Segan kot. Hahha.. control2..(die senyum kat org lain kot).  SJ perasan  hot kot, dalam hati,(manis jugak awek nih). Heehehe.. SJ pusing lagi, saja je jalan kat depan gadis tuh. Die senyum2 lagi.. glup3.. sapa lak minah nih, blogger ke?junior SJ ke? Hmm… pelik jugak tuh.. rasa cam x penah nmpk. Tapi apsal hahhhhh!! Aish..

Hati stil x puas hati nih,. Mungkin si gadis ni Syok kat SJ pon (mula la nak perasan hensem) hahha… ok. Jam kol 11 malam dah. Huh xkan x smpai2 lagi bas nih..lewat sejam tuh.takpa2 biar lambat, asalkan selamat. 

Ok. Last try,jalan kat depan gadis tuh, rupaya die bukan duduk seorang. Ade member2 die kat kawasan tu  jugak la. Sambil menyelam minum air, sambil lalu, usha awek2 tuh. Sekali usha tajam punya. Hahha… nak lawan sangatkan..ambik nih, panahan mata hati SJ !!! zzzaaaZZZZzzz! 

Sekali rasa cam penah tgk je pmpn sebelah awek yang usha SJ tuh. Caiiitttt! Rupa2nya budak sekolah lama SJ. Buat2 berani tegur, “ini bukan **** ke?” 

“Eh, tak lah, bukan”… haaa sudah… SJ salah orang la nih!! Haram sungguh… tu la sapa suh buat2 berani tgur sebarang gadis… malooo beb!!! 

“Ok. Xpe. Sori, tapi Saya tgk tahi lalat awak kat dagu macam kawan saya.”

Sekali die tergelak. Hahaha… ceh, ade hati nak pekena SJ… 

“ nak balik mana?”

“xde lah, hantar adik je. Die nak naik bas ke Melaka.”

“o0o0, bas kol bp?”

“bas kol 5 ptg tadi, tp delay”

“ mak aih..lamanya.. igtkan bas aku ni je yang lambat, rupanya ada lagi lambat”

“nak balik mana”

“Aku nak p Alor star, bas kol 10 mlm, tapi x smpai2 lagi, er.. sapa kat sebelah tuh”

“ kawan, kenapa berkenan ke?”

“err… xde lah..saje je tya.. ok lah..gerak dlu~“

Huhhh… padan la pmpn tu usha je, igtkan sbb hensem ke, macho ke… hahahha…perassan je lebih SJ nih!..haktuih!


"the ones that love us, never really leave us "

Dah Baca Sila Senang Hati Komen Ya Adik-adik

6 comments:

Solihin Zubir said...

ahahaha.. ang nie wat lawak btoi!
ahahahhaa.. tergelak aku baca entry ni bila tringat tgok ang kt bowl aritu.. heheh..

Mr. Swift said...

Haha, sambil senyum komen ni. :)


Mr. Swift Currently Posted : Email Kontroversi Dari Lisa Surihani!

anith chan said...

hahahaha.. tudiaaa...lawak2..
renyeh jgn x renyeh naaa.. :P

apezs shah said...

salam

hahaaha takpe.. janji ada perasaan .. kelakar lak..tapi cool..;)

Amanie Ashraff said...

ehe klaka2. sy pun slalu prasan org nk ushar sy kalau org tu pndg smacam jek :p

.:padie_eyla:. said...

haha. kalau perasan tu makna nya kau manusia normal ahh. ha3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ! !shahjiehan [dot] com ! !
Design with love by CikBulat