Monday, March 14, 2011

Berhati-hati dengan kesan Radiasi

update ~!!

Teeettt teettt...berderet2 masej masuk mengenai langkah berjaga2


"Nuklear jana kuasa di Fukushima meletup hari ini, Jika HUjan hari ini atau hari2 yang seterusnya, elakkan keluar dan jauhi diri andan daripada hujan tersebut. Berkemungkinan itu adalah hujan asid. Hujan asid sangat merbahaya, kulit boleh terbakar, rambut boleh mengalami keguguran atau mengalami kanser kulit. Tlg edarkan... "


Bagus nya sahabat2 aku nih..caring sumanya..jadi aku nk jadi sahabat blogger yg bagus pulak.. ok?? heee.... ^_^

yang aku tau sekrang nih 4 kompleks nuklear di Jepun timur laut telah dilaporkan mengalami beberapa kerosakan kesan dari gempa atau tsunami.

Cuma, tadi aku tgk berita, depa kata palsu(tv3)... haa?? takpa lah..apa2pon tq for ur caring..

Sharing is caring..klik sini klo nk taw lebih lanjut.. ok?-----> NUklear reactor

"the ones that love us, never really leave us "
Dah Baca Sila Senang Hati Komen Ya Adik-adik

6 comments:

Citarasa Rinduan said...

kak pun baru dapat sms hp..
em...tak apalah..kita berhati2 jerlah yer

teenagerhousemaid said...

ye, adik2 nak komen ini..hehe
bahaya ouh sekarang..
moga Allah melindungi kite semua...

p.s: oleh sbb suka nama shahjiehan awak, saya menjadi follower awak..arha~ ngehehe.. (macam ni punye kes pun ade ka?? haila,,arha~)

putri noor syamimi said...

mimi dapat mesej lain plak..pasal radiation yang blablabla kat asia kena jaga2 and kena sapu kemende tah kat bahagian tyroid gland...
then ttibe tgk berita palsu belaka. haish..habih kredit kuh.:P

tarijemariatul said...

oh,,atul xdpt msg but then kwn yg dpt msg something like dat from our lecturer..takut gak..tapi yela

"sediakan payung sebelum hujan"

so juz prepare ourself la kan..hehe..=)

~oh sudah follow anda SJ

A.s.t.i.n.a said...

nanti kite gi beli baju hujan tau.. eh..

kiera'sakura said...

aku kene pose maen ujan la nmpk gayanye...huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ! !shahjiehan [dot] com ! !
Design with love by CikBulat