Thursday, March 17, 2011

Rosakkan kereta Lamborghini beramai-ramai

update ~!!

Lamborghini adalah kereta yg hebat di dalam dunia ni Harganya pon mmg berjuta-juta ringgit. Hanya yang benar2 kaya sahaja mampu memiliki kereta mewah tersebut. Lain pula cerita di China kerana pemilik kenderaan tersebut mengupah orang untuk merosakkan keretanya sendiri. hahahha... mengarut betol la dunia sekarang ni. Bagi aku pakai pon takpa, tapi die buat tu mesti ade sebab. hehehe... nk taw kenapa? baca berita bawah nih...


BEIJING - Seorang ahli perniagaan China mengupah sekumpulan lelaki dari Shandong untuk merosakkan kereta Lamborghini Gallardo miliknya yang berharga AS$804,301 (RM2.45 juta) dengan menggunakan tukul di Qingdao kelmarin.

Tindakan itu dibuat selepas beliau sangat kecewa dengan perkhidmatan servis pengedar kereta terbabit yang gagal menyelesaikan pelbagai kerosakan yang dialami Lamborghini miliknya.

Ahli perniagaan itu turut mendapati terdapat kerosakan yang dilakukan seseorang ke atas kereta miliknya di bahagian depan dan kerangka kereta sport itu semasa ia sedang dibaiki.

Orang ramai yang lalu lalang terkejut apabila melihat sekumpulan lelaki merosakkan kereta mewah itu yang sering rosak sejak dihantar kepada tuannya pada Oktober tahun lalu.

Selepas bertengkar dengan pengedar dan beberapa orang wakil kanan pengedar kereta Lamborghini, ahli perniagaan tersebut mengambil keputusan bahawa satu-satunya cara untuk melindungi haknya ialah dengan merosakkan kereta itu pada Hari Hak-Hak Pengguna Sedunia. - Agensi



hahaha.. kereta paling mahal pon depa buat camnih..


"the ones that love us, never really leave us "
Dah Baca Sila Senang Hati Komen Ya Adik-adik

12 comments:

srikandi cinta said...

drpd rosakkan, baik kasi kat saya..hehe :)

CiK LiYzA ^^, said...

sayangnya kna rusak keta tuh..meh bak sni,kami nk pkai~ishk3..

Faroth Key said...

harga dekat sejuta tu!!!!
baik bg aku boleh satu banglo

mazNi mAz said...

mMg mGarut n pLik2 owG zamAn skuNk ny..,

Amanie Ashraff said...

kaya betul. uish baek kasi kat saya nie ha. hari2 duk kayuh beskal jek T_T

fRaMe+LenSeS said...

duit banyak takpa la.. huuu.. bagi kat kamu pn takpa.. :D

siti habsah said...

bagos jugak tindakan die tuh.....
sape x bengang klu asyik rosak je.............hahaha

.::Nuruljannah::. said...

ish3.!! manusia2.! kita nak dpt 1 keta pon payah..ni dia soh rosakkan..

ok.dah tinggal komen..heh~ :)

putri noor syamimi said...

kalau hari pengguna sedunia pon apa paedah buat cenggitu??
xde waranti mehh?

Republic Aku said...

bila panas hati....macam2 boleh jadi...

Solihin Zubir said...

bodo btoi.. bg kat aku pon xpa..

~DeaLin~ Luv!! said...

amat laa..PELIK..=,="

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ! !shahjiehan [dot] com ! !
Design with love by CikBulat