Tuesday, April 12, 2011

10 Kereta terbaik Polis


10 Kereta terbaik Polis.


10. Volkswagen New Beetle

 9. Mini Cooper

8.  Jaguar XF

7. Lancer Evo

6. BMW Coupe

5. Brabus CLS V12

4. Porsche 911

3. Lamborghini Gallardo

2. Caparo T1



**** 


**** 


**** 


**** 



1. Hummer.

Aku jmpa kat internet, aku saje je susun ikot sedap aku je kereta nih. Harap tak de pihak yg pertikaikan kedudukan ini. Aku suka hummer tu sebab jip tu kalis peluru, sport rim die pon besar. 21-23 inci tuh! mantap habis, klo kejar penjahat tu, boleh la kejar sampai menyeberangi sungai2, dan juga bukit-bukau. Klo jalan tu ade longkang ke ada penghadang jalan ke, hummer ni redah buat relek je.. hahhaa.. 

Untuk pengetahuan anda, polis Malaysia ade Lancer evo. Baru di gunakan di kawasan Kuala Lumpur klo aku x silap la. Cumanya polis Malaysia ade landrover je la. Klo ade eksiden ke, landrover ni la yg nk kene angkut mayat. 

 Mitsubishi Lanser Evo

Landrover


"the ones that love us, never really leave us "

Dah Baca Sila Senang Hati Komen Ya Adik-adik

13 comments:

angah said...

wahhh helang leburraya la..hahha awat nama baru landlover jd over.?

naulofah said...

hahahahah..takpe2..=P ayah mama ufah pernah pakai land rover..huhuhu..hmm pasni nak suh walid ufah beli satu2 kete polis yang di tulis di atas itu..huhu..

xazryx said...

lambo wat kete polis ?perghh .

nadzli azlan said...

lambo tuh terbaek la SJ :)

CikTomyam said...

perghhh sempoi..! lancer tuhh...^^

niesz said...

yg 1st sekali pling comel!hehehe...niesz suke!

KAMIHIDUP said...

KAMI tau mana sj ambik pic ni, heeee. :)

esyad said...

nice post.. ^_^ follow me...

~DeaLin~ Luv!! said...

pic kete polis 1 n 2,,
comel!!

CikHaniBhulat said...

i want the minner cooper..chumel jew kalo polis naik kereta nie..main kejar...

fRaMe+LenSeS said...

hummer terbaek.. suka hat ni.. hahaha.. gila besh aa. pakai hummer..

Solihin Zubir said...

haha.. sempoi nowh polis sana..
siap air brush tuuuu.....

ciknabil-a said...

bila malaysia punye kete polis nak jadi ag cool? muahaha!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ! !shahjiehan [dot] com ! !
Design with love by CikBulat