Tuesday, December 14, 2010

nokia 3310 ada pesaing?

update ~!!



Ketika 10 tahun dahulu, terdapat sebuah nset keluaran nokia,model 3310. Sapa x kenal model terhangat dan terhebat nih? suma kenalkan, pemilik nset 3310 ini juga di anggap golongan yang kaya dan berada. Masakan tidak, Mahal gile nset ni,..tp itu dulu. Sekarang org cakap tu nset baling Anjing lah, Lembu la, Kerbau la..mcm2 lagi tohmahan dan makian terhadap nset ini. Nak trade in pon ntah bp hengget la org kedai tu nak, silap2 die suh simpan sebahagi kenagan..hahaha.. Sian btoi.. tapi Nset ini mmg tahan lasak,jatuh terhempas ke ape ke..relek lagi kan. nset kebal org kate. 

Akan tetapi, baru2 ini, sebuah syarikat yang berpengkalan di britain telah mengeluarkan nset tahan lasak.


 JCB Toughphone Sitemaster,itulah jenama terbaru nset tahan lasak. Syarikat berkenaan mendakwa gajet itu tidak rosak walaupun ia direndam di dalam air selama lapan jam, tahan cuaca panas pada suhu 75 Celsius dan suhu beku -30 Celsius di bawah paras beku selain kalis gegaran dan tekanan melebihi satu tan. Wah, yang ni pon boleh buat baling Anjing..hahahha.



 "the ones that love us, never really leave us "

Dah Baca Sila Senang Hati Komen Ya Adik-adik

4 comments:

CEPET said...
This comment has been removed by the author.
CEPET said...

button 3310 sedap

Syed Hilmi Syed Yahya said...

aku masih mengunakanya lagi sehinga sekarang....old school....hehe

shahjiehan said...

anda berdua mmg 3310 lover eh... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ! !shahjiehan [dot] com ! !
Design with love by CikBulat