Tuesday, February 1, 2011

Kenapa Blog jadi berat?

update ~!! 

Malam ini, 1 feb 2011, SJ mendapat berita buruk, sedih tetapi bergembira. Aik pelik beno bunyinye....
Blog SJ ini di gelar sebagai blog paling berat, sob3... 

1. Berita buruk nih. - Pasni nak tukar background putih. Baru nampak suci dan tidak di kotori dengan dosa2 lalu.
2. Sedih, patut la susah ngat nk update.. - sehari update 2-3 kali je.. huh..xbleh jadi nih.
3. Gembira kerana ini adalah 1 anugerah daripada blog Abg Luncai. hahahha... time kasih Abg Luncai... !!!



Korang nak tau x apsal blog SJ ni berat? 
Tak lain x bukan, ini adalah gara2 ada Ferrero"setaman". hahaha..  (bukan hati SJ ada taman taw...hee)

"the ones that love us, never really leave us "

Dah Baca Sila Senang Hati Komen Ya Adik-adik

11 comments:

Encik Luncai said...

bro..jgn amek ati ngan awards tu.blog ni tak berat pun..sbnrnya sbb ada ferero n nak tukar domian baru.pasni laju la..hehe

miss ANGIN said...

mmg awk dpt award blog paling berat . awk sorg je kategori tu kan :p

naulofah said...

huhu..tak nak cakap..tapi dah ade org bg award..betul la tuh..sory sj..ampunn...hehe..bgus2..tukar wane putih..suci..baru best nak singgah and mengomen selalu..hehe

doakan mama ufah exam sok..

contest tu sok kan tamat die kul 10pm kan tutup..nanti kalu tak penat sok pas exam anta contest..hihi..

Solihin Zubir said...

pergh! blog berat pon dpt anugerah eh? heheh..
xpa2.. sekurang2nya kita tahu apa kelemahan kita kan..

IMANSHAH said...

putih macam HOK SENGOTI

diari hidup said...

Sj, blog ni berat sbb ade ferero setaman..

ferra ferro said...

meh la ferra amek chocolate tu , biya ringan cket blog sj ! x)

.:padie_eyla:. said...

haha. okei. blog paling ideal datang nak neutralkan beraattt niee. hak3! tahniahh weyhh. =p

sissyira said...

salam pagi rabu =)

nanti guna seo template yea, kan dah nak pakai dot com =)

khairunnisa ♥ said...

bila pakai dot com sj? ^__^

niesz said...

ferero staman tu ape ek?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ! !shahjiehan [dot] com ! !
Design with love by CikBulat