Saturday, February 26, 2011

Liga Juara-juara Raja Lawak.

update ~!!

Wah.. macam UEFA Champion League la pulak,aku mmg minat raja lawak nih, sbb aku agak terhibur ngan lawak2 merapu mereka. hehehe. Raja Lawak (RL) nih, aku x dpt tgk scra live, aku tgk melalui youtube je, hehehe..Dengar cite, pihak astro nk buat program baru untuk 5 terbaik setiap musim, di kumpulkan sekali dalam program MAHARAJA LAWAK. tapi word "maha" tu. aku x bekenan sangat, sbb Maha tu cam Word untuk Yang Maha ESa.. kan kan..

Bagi pendapat aku la. hmmm.... Aku suka Yus, nabil, zizan+johan,nazmi, idlan dan sepah, yang lain2 tu kurang sikit la...hahhaa

Tapi, klo di tgk pada Musim pertama, Yus mmg TErbaik. Dia agak pemalu(dengar cite je la), tapi bila zizan dan Johan bergabung, mungkin beliau boleh mengalahkan Yus, apa2 pon.. Pengacara untuk Liga juara-juara Raja Lawak, aku cadangkan Aznil Nawawi dan syarifah syahira ... heee.. sempoi kan... kan...

Johan dan zizan gandingan yang mantap, tambah2 apabila jadi mengacara Raja Lawak, Depa yg lagi lawak dari peserta..hahhaha

Nabil mmg lawak, tapi beliau skrg byk kontrovesi.. isk3... macam2 hal...

Agak2, aku ni ade bakat masuk Raja Lawak x?

Juara Raja Lawak Musim 1,
1. YUS
2. JOHAN
3. ZIZAN

Juara Raja Lawak Musim 2,
1. NABIL
2. CHAM (KLO X SILAP AKU)
3. (XTAU)

Juara Raja Lawak Musim 3
1.SEPAH
2.(AKU XTAU)
3. (AKU PON X TAU)

Juara Raja Lawak Musim 4.
1. KECIK
2. IDLAN PON2
3 (XTAW)

Juara Raja Lawak Musim 5 (XDE PEMENANG LAGI,TAPI AKU RASA)
1. NAZMI
2. R2.
3. BALAS

 yus.

Nabil, Zizan dan Johan,  Jihan? hhehehe


"the ones that love us, never really leave us "
Dah Baca Sila Senang Hati Komen Ya Adik-adik

12 comments:

::anithabilchan:: said...

pminat raja lwak yew!
patot la arituh jmpa sj nak trgelak tmbah2 lgi kalo sj ramah msti syok smbang ngan sj, nie tidak dok diam2 pstu snyum malu2..:))

A.s.t.i.n.a said...

Nabil tetap di hati... herherher

Sunah Mohammad said...

saya suka Zizan dan Johan..gandingan mantap~ hehehe..memang kelako abih! yang musim 3 memang SEPAH terbaek!!! :D shuib da nak kawen la pulak...

Amanie Ashraff said...

raja lawak yg ke-4 kureng sket la. raja lawak 5 klaka. suke kt nazmi. dahsyatttttttt=)

ciknabil-a said...

dtg sggh sini.mmg xda shout box kew or nabila yg x jumpa?

btw nabila dah lama x tgk program tb. huhu...

sissyira said...

salam

hoho,,,x minat la raja lawak,,,sbb saya ni serius orgnya,...huhu

TheChekJah said...

suka kat org yg pandai buat lawak... kalau la ada org yg pandai wat lawak.. boleh la datang meminang jah.. haha.. guro je ni..

applemasam said...

frogskin zizan! hehehe...i lap u nabil..hehe

aNnE said...

tak tengok raja lawak..hahaha

AnisMega1234 said...

Juara Raja Lawak Musim 2,
1. NABIL
2. CHAM
3. XN3

Juara Raja Lawak Musim 3
1.SEPAH
2. JIHAN
3. AMIR KETOT (hihi)

Juara Raja Lawak Musim 4.
1. KECIK
2. IDLAN PON2
3 ALEX

Tok Esah said...

musim 5
juara Man!! hehe

Astro xde kat umah, kalu nk tengok pun kena g umah spupu!! huhuhu
idup jozan!!

Amanie Ashraff said...

syah teka tepat dah num 2 dgn 3 tapi num 1 tu tersasar sket la utk RL 5 :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ! !shahjiehan [dot] com ! !
Design with love by CikBulat