Tuesday, February 1, 2011

SJ jadi guru Math...

update ~!! 

Heeee... senyum kambing sat =))....
Nak taw ngapa? sbb SJ jadi guru tuiysen Math tahun 6.. hahaha..Buat secara sambilan ja pon. Ahad depan bermulalah hidup sebagai seorang guru. hahaha.. Dulu SJ slalu ngusik guru2 di sekolah menengah, harap2 kali ini SJ Dapat anak murid yang baik hati. hahahha..

Rasanya Math tahun 6 xde la sukar sgtkan.. tambah,tolak, bahagi,darab.. itu je kot rasanya.. klo Puncakuasa 2 3 4 dan 5 rasanya xde lagikot.. Itupon owner tuisyen tu suh SJ jadi guru utk Form 3... hahaha... "Saya takde pengalaman nak ngajar budak sekolah,ngajar adek beradek penah la." heee~ Doakan "cikgu SJ" ni dipermudahkan urusan ea sahabat2 blogger.. hee~

Sesungguhnya apabila matinya seseorang anak Adam itu, hanya 3 perkara yang akan dibawanya bersama:
Sedekah/amal jariahnya.
Doa anak²nya yang soleh.
Ilmu yang bermanfaat yang disampaikannya kepada orang lain.

"the ones that love us, never really leave us "

Dah Baca Sila Senang Hati Komen Ya Adik-adik

5 comments:

naulofah said...

hehe..baru jer lepas buat tuisyen ngan junior..good2..keep it up..ilmu tu kalu dikongsi lebih bertambah..

sissyira said...

salam pagi selasa =)

x pandai nak mengajar orang...huhu

ferra ferro said...

cikgu , saya x pandai sifir 5 la . cikgu mesti pandai kan3 , sebab cikgu punya gofen siti sifir . x)

Solihin Zubir said...

pergh! jadi cikgu math?
tahniah2...
aku paling tak suka math.. hehhe..

Amanie Ashraff said...

bagus2 ckgu SJ. gudluck oke :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ! !shahjiehan [dot] com ! !
Design with love by CikBulat