Monday, April 25, 2011

Gadjet Apple serbu blog aku


Gadjet Apple serbu blog aku!!! Kenapa jadi macam ni? Aku tak pernah pon condemn barangan Apple ni... Aku bukan nak marah iPhone, iPad dan iPod serang blog aku. Tapi aku jeles!!! huarghhhh!! Ada sapa-sapa nak sponsor iPad2 untuk aku tak??? pliss... Oh! apple my.com

Wow... bukan nak menunjuk..tapi nk kabo kat kome, yang aku tengah kumpui duit tabung untuk beli iPad2.

Related Post.


"the ones that love us, never really leave us "

Dah Baca Sila Senang Hati Komen Ya Adik-adik

9 comments:

Farrah Hasna said...

suker la tu:)

sayangsayangibu said...

buah epal pun sedapkan, dapat pulak cicah dengan sambal kicap

naulofah said...

check email and ym plsss..

LuLuLaLaLengLeng said...

hahahaah.lolbah kasih beli kakak knun 1 iphone..:)

KAMIHIDUP said...

KAMI mahu ipad 2 juga. :)

a.samad jaafar said...

shahjiehan..
nak duit syiling ada seguni kat ghumah aku nih.. meh ambik.. hihihi..

.:padie_eyla:. said...

huahuahua. gudlak. t kalau ade duit lebih jangan lupe beli kat aku skali. haha!

Solihin Zubir said...

iPad kecik! tak puas! haha..

khairunnisa ♥ said...

caiyo caiyo kumpul duit beli ipad ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ! !shahjiehan [dot] com ! !
Design with love by CikBulat