Saturday, April 9, 2011

Maha Raja lawak agak bosan

update ~!!

Aku tertunggu2 rancangan Maha Raja lawak bagi minggu ke - 2. Nampak gayanya minggu lepas mmg menarik. Punya awal aku tunggu depan tv tuh..malangnya, Minggu ini ramai peserta tidak dapat melawakkan cerita mereka. 

Pelawak yg aku suka, Jambu, Jozan, Nabil, Sepah, Balas.. yg lain2 out...macam la aku juri.. hahaha...Lantak la... Yang pasti Astro Rumah aku tak akan di Upgradekan kepada Mustika..hahahah... kerana kegawatan ekonomi.

Johan dan zizan, gandingan mantap.

Yus dan taukeh, lagi hebat, Yus adalah org Teater, jadi bab2 pentas ni mmg minat die.

Sepah, serasi berjenaka.

Gelak-gelak jugak, jgn gelak kerap sgt, nanti hati 'mati'~

Related Post

"the ones that love us, never really leave us "
Dah Baca Sila Senang Hati Komen Ya Adik-adik

7 comments:

KAMIHIDUP said...

seyes yg lain x lawak, jambu, jozan, sepah, nabil je lawak. :)

khairunnisa ♥ said...

haha ^_^ bukan senang nak buat orang gelak sebenarnya :') suka johan..

fana farhana said...

nabil best! :D

CikTomyam said...

kami suka maharaj lawak..di kala stress buat tesis..depalah penghibur kami..even ada yg xlawak..tp layan ja..hehehe

iwan_dextrous said...

rasa macam org yg same je dpt menghiburkan.yg lain sume cukupkan syarat je

Amanie Ashraff said...

mmg ada yg tak lawak lansung. kesian jugak sebenarnya bila diorang buat lawak tapi tade yg gelak =,='

Solihin Zubir said...

minggu kedua kureng laaa... tak gempak sgt mcm mnggu 1..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ! !shahjiehan [dot] com ! !
Design with love by CikBulat