Wednesday, May 25, 2011

10 gambar kereta konsep BMW hybrid.

10 gambar kereta konsep BMW hybrid.











Kereta masa hadapan BMW. Dasyat jugak designer BMW ni. Mereka cipta kereta hybrid yang boleh mencecah 100km/h dalam masa 4.8 saat. 3.76Liter minyak yang di gunakan untuk perjalanan sejauh 100 Km. wah.. jimat ni....  Aku baru dapat tahu, nama kereta ini BMW i8...

"the ones that love us, never really leave us "
Dah Baca Sila Senang Hati Komen Ya Adik-adik

11 comments:

missSenget said...

huwaaa....

comel..mcm kete mainan da aku nmpk...

KAMIHIDUP said...

terima kasih cakap KAMI dasyat. (perasan designer BMW) wahaaaa.

KakNeng said...

lawo sih...

Puteri Iqa Izyan said...

pehhh..lawo ahh. x mampu nk beli. =.='

iniialahaku said...

okeh...heil hitler...jerman2...teknologi mntap2..

Kaki Wayang said...

Kalaulah aku ada kete macam ni kan..akan ku berlagak satu dunia

SyafzMagz.com said...

biar betik?? laju gilerr, 100km dalam masa 4.8s..jimat minyak lak tu..

Entri terbaru: Senarai Sembilan Sekolah Berprestasi Tinggi

Solihin Zubir said...

pergh! cool giler weyh!
tp nmpk mcm kereta yg aku buang dulu plak..

Haziq Love'One said...

lawanya....bila pulak malaysia nk buat keta mcm ni..huhuhuhuhu

fRaMe+LenSeS said...

sangat smart.. wahhh,..

amna said...

nice pictures..
p/s:nape kalau hybrid mesti bentuk dia aerodnmc?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ! !shahjiehan [dot] com ! !
Design with love by CikBulat