Tuesday, May 24, 2011

888 ong ong ong...

Gadis ini mula berblog sejak April 2010. !st entri die 24 april 2010. wah.. otai nih... follower pon dah nak menghampiri 600 orang.. Dasyat....Bekas budak sekolah agama, Matrix penang dan sekarang menjadi mahasiswi UTM, Skudai. Blog die byk mengajar bahasa2 asing dan juga bahasa isyarat.. p la tgk~


Klo nak taw lanjut mengenai beliau, kene kol 999... menurut kata beliau la..setahu aku tu nombor kecemasan. Syabas kerana anda adalah follower bertuah blog aku, 888... dasyat tu, mengikut kepercayaan org cina 8 tu adalah "Kaya". di sebab kan die ada tiga 8... so jadi "Kaya, Kaya dan Kaya". Perlu di ingatkan, itu adalah keercayaan cina, jgn sesekali kita mempercayai benda mngarut macam tu...Berdosa~

"the ones that love us, never really leave us "
Dah Baca Sila Senang Hati Komen Ya Adik-adik

6 comments:

Sunah Mohammad said...

tahniah~ dak utm lak tuh..lepas ni 8888 ye shah jiehan.... :p

KAMIHIDUP said...

tahniah sj. bila nak dapat jadi macam sj ni. heee. :)

cik azeya said...

ahahaha. kamu, saye bukan bekas budak sekolah agama macam SMKA tp skolah agama tu mmg wajib pegi setiap hari. hee. -_-

semoga saye cepat kaye lepas ni. hehe.

tengs kamu. bile lah nak sampai 888 jugak. :)

iniialahaku said...

ni besday aku ni 888...yg depan dirahsiakan..hahaha

senyumSOYA said...

huhu..matrik penang!! geng tu.. tapi x kenal la plak..hihihii..

raya dah dekat.. dan dah ada orang kaya kat sini.. meh RM 50~ lallalalal

A i n n u r A f i f f a h said...

untung lerrrr :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ! !shahjiehan [dot] com ! !
Design with love by CikBulat