Saturday, July 9, 2011

Gambar di sekitar perhimpunan BERSIH 2.0










Gambar di sekitar perhimpunan BERSIH 2.0


"the ones that love us, never really leave us "
Dah Baca Sila Senang Hati Komen Ya Adik-adik

14 comments:

EZAN IDMA said...

nasib baik tak g ehehe

saya bukan tomato said...

hahahah no kumen

Solihin Zubir said...

gambaq laki tgh sepak bom asap tu mmg cool!

ibuintan said...

kenyang makan asap!

eiela said...

menakutkan. dengarnya ada yg peserta yg meninggal

Latest Entri :
Confirm Bersih

visitme@FaTiN cOrNeR said...

malaysia tak sepatutnya jadi mcm nie....

sigh..

CikHaniBhulat said...

hurm..macam perngai..yang xtahan nye..ramai org2 tua yang join kan..perhi bersih, diri lelama, jalan jauh2 xskit lutut lak..kalo berdiri lelama time solat dah ngeluh sakit lutut!!!manusia =)

amna said...

seharian berkurung dalam rumah. nak mandi kolam pun penuh dgn ibu bapa n anak2 mike... huwa, bosang sungguh~~

.m y z. said...

uish memang huru hara betul KL. bila lah masalah politik ni nak settle. cukup2 lah.

Nazihah@Jiha said...

ermm..

sissyira said...

salam

x nak komen2..hehe

A i n n u r A f i f f a h said...

Dan penghuni-penghuni surga berseru kepada penghuni-penghuni neraka (dengan mengatakan): “Sesungguhnya kami telah memperoleh apa yang Tuhan kami menjanjikannya kepada kami itu benar. Maka apakah kamu telah memperoleh apa (azab) yang Tuhan telah janjikannya (kepadamu)? “Mereka (penduduk neraka) menjawab:” Benar “. Kemudian seorang penyeru (malaikat) mengumumkan di antara kedua golongan itu: “Laknat Allah ditimpakan kepada orang-orang yang zalim. ”QS. al-A’raf (7) : 44

(aitu) orang-orang yang menghalang-halangi (manusia) dari jalan Allah dan menginginkan agar jalan itu menjadi bengkok, dan mereka itulah yang mengingkari kepada kehidupan akhirat.”
QS. al-A’raf (7) : 45




kebanyakan org MELAYU terus pegang gn ayat ni..'Kerana hak MELAYU,saya tak nak politik ISLAM'

but alhamdulillah syukur, i am a muslim. :)

titan said...

kalau dekat, memang aku gi. Jauh masalahnya..

Amanie Ashraff said...

creepy. wondering is this Malaysia ? harap jangan la ada lagi perkara mcm ni. saya sayang lg tanah tumpah darah saya ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ! !shahjiehan [dot] com ! !
Design with love by CikBulat