Sunday, December 19, 2010

Tandas bersih RM1?

update ~!! 



Nak cite, nk masuk bilik air mandi n tukar pakaian di Teluk batik ni Rm1.
agak mahal jugak di situ.. BARU-BERSIH-SELESA? benar ke... kelentong habis. Kotor dan serabut.. hampeh. Adakah pemiliknya tidak memcuci atau pengguna yang mengotorkan nya?ntah la..mungkin dia x slalu mencuci dan kadar pengguna nya pula banyak..sbb tu kotor kan...aish..buat malu je kat pengunjung2 ke Sini.
Harap2 klo owner Bilik Air di Teluk Batik ni baca entri ni dan tindakan segera boleh di ambil bagi menjaga imej Teluk Batik~... okeh?




"the ones that love us, never really leave us "

Dah Baca Sila Senang Hati Komen Ya Adik-adik

4 comments:

Anisa Hang Tuah said...

mak datuk mahal.

Irtiyah said...

Rasanya kalau begitu keadaan, dia tak perlu letak slogan macam tu kan?

shahjiehan said...

@Anisa Hang Tuah mmg mahai..mencekik tulang pengunjung je..buatnya mandi 1 family, 7 org..dah 7 hengget hbis~

shahjiehan said...

@Irtiyah sungguh benar bagai di kata kan oleh cik irtiyah... iklan je gempak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ! !shahjiehan [dot] com ! !
Design with love by CikBulat