Sunday, December 19, 2010

Kereta & Motorsikal Berkuasa Bateri?

update ~!!


akceli, kat teluk batik tu mmg byk benda menarik~, antara tarikan nya adalah motorsikal berkuasa bateri. hahaha... mcm2 hal lah..tp ini untuk kanak2 rebina je.SJ xpenah dengar pon term cam ni..slalu dengan motorsikal berkuasa tinggi jer...kan kan.. nk tgk bagaimana rupa Motor berkuasa bateri,klik kat "baca seterusnya"...
 Tapi sebelum balik dari Teluk Batik tuh,
Mama request kat SJ, "Sj tanak naik ke motorsikal tuh?"
rm2...tak taw la bp lama~ hahaha.. pandai buat bisnes~




"aish,mama nih.ni Kanak2 je yg bleh main, SJ bukan kanak"


"mama senyum je" keh3


Tgk tu..kanak2 je yg main..mane ade org beso main benda nih.;p

Klo korang ade adek kecik, blanja la mereka naik motor & kereta ni..2 hengget je pon...hehehe..

 "the ones that love us, never really leave us "

Dah Baca Sila Senang Hati Komen Ya Adik-adik

1 comment:

CEPET said...

org besar xleh ke main..kalu saiz badan kecik xboleh ke..kan polo pun ade mainan ni kalu SJ nak naik..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ! !shahjiehan [dot] com ! !
Design with love by CikBulat