Friday, January 14, 2011

Island hopping.

update ~!! 

Belanjawan 2011 SJ sudah di bentangkan. Hampir 60% wang perbelanjaan bulanan terpaksa di asingkan bagi membolehkan Kerajaan SJ membida sebuah DSLR SJ. Sekitar bulan MEI barulah menteri kewangan menyatakan wang terkumpul Kerajaan. 
 Lama jugak tuh~...alahai.. sabo je la wahai hati. Nak x nak kene la ikot segala perbelajaan telah di atur. Klo x ikot..hm alamatnya kirim salam je la kat kedai nikon or canon tuh.

Hehe... Sebenarnya esok SJ ada aktiviti yang sangat menarik di Pulau Langkawi ini. Aktivitinya Island Hopping atau lompatan pulau ke pulau. hahhaa... bukan melompat ea... tapi SJ akan menaiki sebuah bot yang di sewa dengan harga sekitar RM 180 sebuah. huhhh.... Ada sapa2 warga langkawi nak join x? Boleh la share2 sikit duit. sebab aktiviti ini sebenarnya tidak mendapat kelulusan dari Bahagian kewangan. Tapi biasa lah..kerajaan ade corrupt sket2...hahahha..

Tapi rugi la... DSLR SJ tidak dapat menhadirkan diri dalam aktiviti kali ini...arghh....ruginya!!!!!!!!!!

Antara pulau-pulau yang bakal di lawati Esok! yehahahha..doakan SJ selamat sampai ea..


"the ones that love us, never really leave us "

Dah Baca Sila Senang Hati Komen Ya Adik-adik

6 comments:

Iznie said...

wahh..best tu....

p/s: awak kena tagged award!~ sorry lambat bgtau...sbb iznie pun jrg online....huhu

Solihin Zubir said...

amboih! enjoy sakan nowh SJ.. haha...
hhmm.. try la ushar2 mat salleh..
mana taw diorg tertinggal dslr diorg, bley la sambar.. haha.. jahat..

Amanie Ashraff said...

nk bayangkan cmne la kalau btol2 wat pulau hopping ek :D

Amanie Ashraff said...

nk bayangkan cmne la kalau btol2 wat pulau hopping ek :D

sissyira said...

salam

i tak nak semua tu

i nak kampung i ada 3g je,boley?huhuhu

umairah said...

semoga selamat smpi ye utk Island Hopping..
hehe.. sy dh smpi Pulau Tuba je.. ngee.. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ! !shahjiehan [dot] com ! !
Design with love by CikBulat