Saturday, January 8, 2011

Kembara hingga ke Pulau Langkawi.

update ~!!

Jumaat lepas SJ mengembara sekitar Kuala Kedah. Sekilas pandang, mmg menarik perhatian tambah pula terdapat papan tanda arah PULAU LANGKAWI. 

Huh… Dalam hati mmg mengimpikan untuk menjejakkan kaki di sana. Dengar cerita Pulau tersebut penuh misteri. Tidak di nafikan kerana di sana ada BERAS TERBAKAR, MAHSURI dan PADANG MAKSIAT MATSIRAT. Selain itu juga, di sana juga terdapat banyak barangan bebas cukai. Antaranya, Coklat, Pinggan mangkok, Kain batik-pelekat dan jugak rokok. 

Itu je pon yang murah nya, ade jugak barangan standard price, antaranya minyak petrol. Hahaha… yang ni  mmg la !! haram skrg dah mahai. (minyak gamat murah ler )

Eceh berangan x sudah,padahal belum lagi menjejakkan kaki di sana. (baru usha2 sign bord je).
Tiba-tiba, kawan SJ ajak g sana. Macam taw-taw ja SJ berangan nak pi sana (ckp kedah sat) 

“hang gila ka hapa? Motoq aku ni hang nak taut(campak) tang mana.” ..
 “ala, kat sana kan ada peri(ferry) mai hantaq motoq.” 
“owh, dia ka. Takpa nnt kite cuba la noh”..

Gerak hati  SJ berkobar-kobar.  Haha bukan senang ada org ajak pi sana habaq hang!
Yihaaa~! Sonok wei sonok! Kembara di teruskan. 

Nantikan kembara SJ di Pulau Langkawi.

"the ones that love us, never really leave us "

Dah Baca Sila Senang Hati Komen Ya Adik-adik

6 comments:

Anisa Hang Tuah said...

bestnye langkawi..
belikan coklat ..
:D

ch!natsu said...

alahai bestnyer.. =)

CEPET said...

best la..naik kabel..tapi jauhlah

h A n Y S said...

tringin nak pi sana!
tp ongkosnya enggak ada dongg..
haha

Solihin Zubir said...

perghh! giler best!
dh lama x gi langkawi..
ehh.. beras terbakar still ada ka?
dengaq kata dah xdak?

cikdekja said...

motoq? taut?

pelik plak aku dengaq.

bukan motor ja ka?

lagi satu, bukan taut. tp tauk.

:D

*awat tak naik kat kuala perlis? dekat sket. kui3.*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ! !shahjiehan [dot] com ! !
Design with love by CikBulat