Thursday, March 3, 2011

Hidup Ibarat Roda.

update ~!!


"Hidup Ibarat Roda."  Kehidupan ini ibarat putaran Roda.  Kadang2 kita akan duduk di bahagian atas, kadang2 kita duduk bi bawah, Teruk jugak la bila kita berasa di bawah. Kene maki, hina dan macam2 lagi. Dalah hati mesti ckp, sabo2.. Kejap je nih.  tapi, seronok sangat2 bila kita berada di atas sekali kan.. seolah2 dunia ini dia yang punya.

Psst/: tahniah chelsea menang lawan ngan man u pagi semalam. hehehe..
Kelab aku sokong menang pulak, bukan main happy! hahaha.. mana tak nya, man u ni dgr cite hebat2. Tapi ingat la, hebat mana pon kita, Hebat lagi Allah s.w.t nih.. kan kan..

Pengajaran,:
1. Jangan sedeh bila kita di uji dengan ujian yang berat, bersabar lah dgn ujian tersebut.
2. Bila kita  berada di puncak, ingat la bahawa kita ni bukannya terlalu hebat, 
                  
"the ones that love us, never really leave us "
Dah Baca Sila Senang Hati Komen Ya Adik-adik

4 comments:

A.s.t.i.n.a said...

haaa betul333 sini.. jap tag..

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

bila kita berada di atas tak selamanya kita akan ada di atas

Allah boleh tarik nikmat tu bila2 masa saja

=)

my name is Yana said...

ye..sentiasa ingat bumi yg dipijak,langit yg dijunjung..jgn sesekali mendabik dada...kita tk pernah sempurna

♥ Ana Joe ♥ said...

sokong sgt..semua org akan merasa susah dan senang..nikmat yg Allah bagi tu sementara je.

gunakan sebaiknya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ! !shahjiehan [dot] com ! !
Design with love by CikBulat