Monday, March 21, 2011

KATEK EXPLORER

update ~!!

MERAJUK KERANA SEPOTONG KEK


hahaha.. act, 1st tima aku masuk blog ni.. x paham kenapa nk letak nama katek(mungkin die ni kecil dan rendah)  mungkin je la... huhuhu..

Tapi header die tulis puteri Katek.. (mungkin katak kot..huhuh).. aku tgk follower die hmpir seribu, aku baru half dari die.. hmmm...

aku suka entri ni... hahah..sebab apa? sebab KEK SECRET!!! hahaha.. aku ni hantu kek secret, tambah2, coklat indulgence, pecan butterschoth. (sori klo ejaan salah) aku taw makan je.. hahaha

aku tgk blog die sgt tersusun dan kemas... nice!! 




Cara-caranya :
  1. Letakkan Header & link kan ke entry ni…
  2. Tajuk entry ‘KATEK EXPLORER’
  3. Pilih salah SATU entry Puteri Katek yang lepas2 yg disukai, letak tajuk, dan link kan ke entry tersebut. Terangkan kenapa….
  4. Beri pendapat anda mengenai BLOG ini sama ada positif atau negatif. Kritikan membina diperlukan. 
  5. Kalau suka boleh follow, kalau nak tag, pun boleh tag. Tak kesah.
  6. Letak link anda disini...okey!!!








"the ones that love us, never really leave us "
Dah Baca Sila Senang Hati Komen Ya Adik-adik

1 comment:

Puteri Katek said...

hahahaha ok!! tenkiu...

penyertaan diterima.... hahahaha


salam kenalan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ! !shahjiehan [dot] com ! !
Design with love by CikBulat