Saturday, March 26, 2011

Nak kawen dengan anak Ketua Kampung!

update ~!!

    Dalam sebuah kampung, ada seorang gadis yang sangat cantik dan dia merupakan anak ketua kampung. 

    Suatu hari, ketua kampung tersebut ingin mencari jodoh untuk anak nya.dengan syarat dia mahukan seorang lelaki yang berani. Oleh itu, dia telah menyebarkan kepada seluruh penduduk kampung bahwa, sesiapa yang ingin menjadi menantunya haruslah menyebrangi kolam di belakang rumahnya yang penuh dengan buaya.

    Pada hari yang dinantikan, ramai orang kampung berkumpul di kawasan kolam rumah nya. Namun tidak ada seorangpun yang berani untuk menyahut cabarannya walaupun sebenarnya ramai yang ingin kan anak ketua kampung tersebut,disebabkan terlalu ramai orang yang datang untuk melihat keadaan kolam yang penuh dengan buaya itu, seorang pemuda  yang berada paling hadapan sekali telah ditolak, dan tejatuh ke dalam kolam tersebut.

    Pemuda itu dengan perasaan takut telah sedaya upaya untuk berenang menyelamatkan diri dan nasibnya baik kerana berjaya menyebrangi kolam tersebut. Semua orang yang ada di situ bertepuk tangan.  Ketua kampung tersebut mengucapkan tahniah kerana beliau akan menjadi menantunya. tiba2 pemuda itu bersuara dengan marah dan geram .. "saya tak peduli semua itu, yang saya perlu tahu ..siapa yang telah menolak saya tadi??...

1. Kenapa perlu ujian macam tu, adakah nk cari menantu gagah perkasa?
2. Jangan sesekali menganiaya orang.
3. Laki tu mmg stylo.
4. Padan muka Ketua kampung tuh.
5. Pemuda itu shahjiehan!hahahha..



"the ones that love us, never really leave us "

Dah Baca Sila Senang Hati Komen Ya Adik-adik

6 comments:

putERi-kAtEk said...

pemenang KATEK EXPLORER dh diumumkan...

http://puteri-katek.blogspot.com/2011/03/pemenang-katek-explorer.html

Izyan Masri said...

HAHA.INGATKAN APE LAHH TADI :D

.:padie_eyla:. said...

hahahhahahahaaaammmmpeh.!

IMANSHAH said...

aku dulu cucu ketua kampung wei

naulofah said...

best ke kawen ngan anak ketua kampung???hmmm..tak bestla..hehe

Amanie Ashraff said...

kui3. tak tahan yang nombor last tu :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ! !shahjiehan [dot] com ! !
Design with love by CikBulat