Tuesday, April 19, 2011

10 gambar berturutan


10 gambar berurutan ini si ambil dari beberapa aksi menarik..Tunggu aku grab Camera DSLR or ade org nak bagi aku nikon d90. Hehehhe..berangan je la... kan kan..mana ade org nak bagi free benda mahal cam tuhhh!! Ape daaa... jom layan gambar ini..
Baaa...aaaaa...linggggggg!!! srassss!!

errrrr...rrrr... rasa macam nk terjatuhhhhhh...!!

Looooommmmmm....paaaattttttttt!!!

styloooo.... taakkkkk akkuuuuuu!!! Lari, pijak dinding dan terbang!!

Larriiii dan lommmmpaatttttt!!!

pusing belakang, terbang!!!

sejuk nya melompat di pagi hariiii...!!

Ini bukan basikal tua... ok??

srasssssss!!!!! zuuppp!!! meniti di atas titi beramai2...

Melincur, lompat terbang dan jatuh!!

hehee... camne? best x? mantap kan teknologi zaman sekarang.. macam-macam jenis gambar kita boleh buat. Dari awek x berapa nk cantik, kita boleh bagi cantik. kan kan~ huhu....*cukup ke 10 gambar yg aku letak..cuba kira balik. hahahhaa


"the ones that love us, never really leave us "

Dah Baca Sila Senang Hati Komen Ya Adik-adik

14 comments:

KAMIHIDUP said...

mantap. :)

miss ryrinn said...

haha . ok fine . gambar tu sangat lawak .

eh pasal contest ni http://sekencangangin.blogspot.com/2011/04/kencang-contest-wang-tunai-untuk.html

skop luas sebab nak ketengahkan pelbagai jenis info . x laa mcm 1 je kan . nnt bosan plak . mana tau ade entry gelak2 ke , atau entry tangkap leleh nangis3 . hehe . takpe , asalkan betul2 kreatif dan macam terus meresap ke dalam jiwa bace . alaa jiehan kan pandai menulis . kalau x , xde la jd blogger . ahha xde hal la kan > hee . ade mase lagi . fikir2 la dlu :)

Sunah Mohammad said...

sekali tengok macam ramai sangat pulak orang dalam gambo tu..hehehe~

nora amila ghazali said...

smart gilerla... =) thumb up

~DeaLin~ Luv!! said...

cool nyaaaaaaaa!uuu~~

aNNa maRdHiaH said...

wow! amazing ! huhu .. follow sini terus ..terpukau den..

Nur Misnan said...

insyaAllah nanti dapat jugak
beli DSLR sendiri...

Solihin Zubir said...

hahaha.. cool dowh..

iwan_dextrous said...

smart seyh..^_^

.:padie_eyla:. said...

ahaha. semat!

.:padie_eyla:. said...

ahaha. semat!

Amanie Ashraff said...

fufoh! caya la. ish2 macam2 boleh buat et sekarang

Rozuan Ismail said...

sangat style.gunalah low shutter speed..hoho..

picairin said...

like!! =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ! !shahjiehan [dot] com ! !
Design with love by CikBulat