Friday, April 29, 2011

Masa aku bersama Keluarga.

Aku ade kat kampung halaman, cuti sempena hari pekerja. Jadi aku kene luangkan lebih masa bersama keluarga. Kebetulan ramai pulak adik beradik aku balik jugak. Berjaya mengumpulkan 5 orang dari 7 orang adik beradik. Meriah sungguh!! hahaha.. Bayangkan la, Baba (bapa) aku sanggup amik cuti semata-mata nak meluangkan masa bersama anak-anak dan isterinya (mama aku la).

Maafkan aku x mengupdate blog, tapi aku harap jasa baik anda semua untuk mengundi aku di SINI
Terima kasih buat anda semua. Boleh undi banyak kali tapi cuma satu undi untuk sehari. Jadi tiap-tiap hari anda g la klik tuh!! ok? hahahha... bye....

Klik gambar di atas pon boleh undi.

Log in dulu. kemudian isikan verification kemudian Vote..


"the ones that love us, never really leave us "
Dah Baca Sila Senang Hati Komen Ya Adik-adik

12 comments:

naulofah said...

happy for you! =)

wanUSJ said...

selamat bercuti sifu! be a man! Hahaha!

mary ann ;) said...

bestnya kumpul2 dengan family ;D ;D

KAMIHIDUP said...

selamat bercuti sj. :)

Ainnur Afiffah :) said...

nak coklat dulu.. *lalalala*

KAMIHIDUP said...

sj, jawapan tak diterima, sila bagi jawapan yang jelas. heee. :)

Cik TeN10 said...

kt umah jugak menghabiskan sisa2 cuti.. seronok kan kmpul ramai2.. :) selasa depan da nk berangkat pulang da.. huhu sedih.. ntah bile plak dpt balik jmpe fmly..

Farrah Hasna said...

slamat bercuti ye dik

Rozuan Ismail said...

happy nya bersama keluarga.I'm here alone.

Solihin Zubir said...

hg pun masuk jugak...?

haha.. aku xtau nk masuk ka dak..

khairunnisa ♥ said...

Selamat bercuti :)

Ana Zainol said...

oh my...jelesnya dpt berkumpul dgn family...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ! !shahjiehan [dot] com ! !
Design with love by CikBulat