Thursday, June 2, 2011

Karavan terkecil di Dunia.


KARAVAN terkecil di dunia yang boleh ditunda dengan menggunakan skuter.

Karavan adalah sebuah kederaan yang bergerak serta boleh tinggal di dalamnya. Selalu di gunakan oleh pengembara. Orang Eropah dan Australia memanggil kenderaan tersebut Karavan. 


Sebuah karavan baru di cipta dengan panjangnya 2 meter dan di katakan terkecil di dunia. Karavan ini boleh ditarik dengan menggunakan skuter.


Karavan tersebut di beri nama QTvan dan berharga £5,500 (RM24,965) itu lengkap dengan sebuah katil, kabinet minuman dan sebuah televisyen skrin rata.


Ia yang direka oleh seorang pereka, Yannick Read, sesuai untuk aktiviti perkelahan jarak dekat untuk pengguna motosikal.

*Aku berminat dengan benda ni, sangat menjimatkan, x perlu menyewa hotel. :P.... 

"the ones that love us, never really leave us "


Dah Baca Sila Senang Hati Komen Ya Adik-adik

8 comments:

Nazihah@Jiha said...

subhanallah..smartnya..kat mana2 pun ble tido..apa2 pun keselamatan perlu diutamakan^^,

Wyna Nubies said...

As Salam,

Kalau dpt tu,mmg hari2 dok memerap dlm tu smbil on9 dgn senang hati..wahaha~

KAMIHIDUP said...

bujang oklah, kalau dah kahwin?

zati embong said...

wah,kagumnya.ni dgn kereta boleh heret ni.haha.

amna said...

salamualaik..

alolo comey je caravan tu. tapi tak sesak ke rasanya duk dlm tu... hihi ^^

FD said...

senang nak kne curi~

SyafzMagz.com said...

ahaha...comel lak tengok caravan mini ni...

walaupun bersaiz kecil tapi ada TV lcd tu :)

Terbaru: Cara-cara memasang Google+1 Button dalam Blogspot

EYFAalias said...

wow. menarik! nak lah satu mcm ni. senang sikit xyah beli uma. ahahaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ! !shahjiehan [dot] com ! !
Design with love by CikBulat