Wednesday, June 8, 2011

Maksud wordless wednesday.

Maksud wordless wednesday adalah pada hari rabu, blogger hanya akan letak 1 gambar tanpa ada sepatah huruf pon.

Mengada jugak depa ni... ade jugak benda2 mengarut ni. Aku taknak join la... hahaha...


Penerangan lanjut mengenai wordlesswednesday, sila ke SINI.

"the ones that love us, never really leave us "
Dah Baca Sila Senang Hati Komen Ya Adik-adik

12 comments:

angahIera said...

xnak join p letak jgk gmbr :D

~cantiklah~

bersama kak Es said...

seronok baca tafsiran yang pelbagai dari rakan :)

Nice pic ! rasa damai dan dingin

missSenget said...

banyak huruf da ko letak tu.. hahaha..

Ly_Tulip said...

tanak juin??Tp, post gak entri gambar..hehe

nora amila ghazali said...

tak nak join... tapi ada gambar tanpa kata2.. eh3 apakah itu... ahahhahaha :P

khairunnisa ♥ said...

oh, camtu..

azana said...

menda yang nampak mengarut ni la sebenarnya nampak menarik...hehe

kiera'sakura said...

tue dah terjoin tue.. hahaha

kiera'sakura said...

tue dah terjoin tue.. hahaha

amna said...

best la encik.. leh asah minda/ jana idea drpd duk terima info je bila blogwaling ^^ tak gtu.. hihi

Muhammad Burn said...

apa maksud gambar tu?

mutiara iman said...

apa da hang ni.. dok kata x nak join..hang join gak..ape pun boleh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ! !shahjiehan [dot] com ! !
Design with love by CikBulat