Tuesday, March 1, 2011

Bukan senang nak berblog.

update ~!!

"Bukan senang nk susah, bukan susah nak senang".

hehehe... ade ke peribahasa macam nih? ade kot..hehehe.. Akhir2 nih, blog aku menerima kunjungan yang agak tinggi jugak la... syabas buat SHAHJIEHAN... Setakat malam nih, baru nk ade 459 followers. Bukan mudah nk ade follower, ni adalah hasil Blog Walking shah setiap kali ON9.. hmm.. ramai jugak blogger2 di Malaysia nih. Sungguh hebat jaringan SOSIAL rakyat negara ini.

Bukan senang nk ade follower reramai nih, klo entri aku ni jiwang2, ayat taman memanjang lain cite la. Mesti lagi ramai follower kan. Tapi, aku bukan jenis org jiwang2 nih. Aku sekadar orang biasa2 sahaja. Tiada kelebihan apa2. Seni dalam bidang penulisan amat jauh sekali. Maklum la, aku malas membaca novel2 cinta (walaupon kat rumah aku tuh ade 2 rak 4 tingkat novel2 jiwang karya tempatan) haaaa.... Banyak x? of kos la... siap bleh buka perpustakaan Novel Jiwang Semalaysia.. hahhaa...

Anyway, aku nk ucap kan terima kasih kepada para pengunjung, followers dan sesiapa sahaja yg  membantu aku dalam membina blog yang masih tidak sempurna ini.

Setelah 5 bulan bukak blog, rating pengunjung baru nk masuk 100 lebih... takpe la..slow2..
naik tinggi sangat nnt gayat pulak..huhu
Buat blogger baru, jgn putus asa.
 
"the higher we climb,the higher the possilities for us to fall down"
 

"the ones that love us, never really leave us "
Dah Baca Sila Senang Hati Komen Ya Adik-adik

9 comments:

putri noor syamimi said...

tahniah! ^_^

AdiSuda said...

hehe..adi la 1 salah seorangnya..miahaha..*prasan

Miza Yusof said...

pelan-pelan kayuh. trafik miza pun camni jugak.

Muslimah Optimis said...

tahniah SJ

niesz said...

basya!ehe..

Sunah Mohammad said...

sama la kite~~ tak reti la nak wat entry jiwang2..:p

iqbalhakimi said...

takpe bro..pelan2..aku setuju cakap ko kang kalau terus naik gayat plak..hehe

Amanie Ashraff said...

haha pelan2 kayuh. whoaa byk novel SJ ek ? pinjam bole ? huhu sy bkn jiwang. sy cuma penuh dgn perasaan jek =)

Encik Blogger said...

kayuh pelan2.. baru tak penat ye dak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ! !shahjiehan [dot] com ! !
Design with love by CikBulat